Bli medlem i Järla IF FK!

Välkommen till Järla IF FK

Vi vill sätta glädjen för fotboll i centrum, där var och en kan utvecklas i sin egen takt och på sin nivå utifrån egna förutsättningar och ambitioner. Genom att barn och ungdomar får uppleva detta under träning och match skapar vi ett livslångt fotbollsintresse. Vår fotbollsverksamhet är för alla barn, ungdomar och äldre från 5 år och uppåt.

Att vara medlem i en förening innebär att vara en del av verksamheten. Föreningen består av de fysiska personer som har upptagits i föreningen som medlemmar. Engagemanget sker genom att vi gör det tillsammans och inte enskilt.

Respekt för verksamheten
Det är inte alla som har tid och möjlighet att engagera sig som ledare i barnens aktivitet men det är viktigt att respektera de som har möjlighet att göra det. Våra ledare lägger ner mycket tid på just ditt barn och verksamheten i stort. Det är viktigt att ni som vårdnadshavare respekterar de förhållningsregler som ledarna sätter, svarar på kallelser i tid, läser och svarar på mejl och närvarar på föräldramöten. Som vårdnadshavare ansvarar/underlättar ni för ert barn genom att komma i tid till träning/match och ta del av den information som meddelas från ledare och föreningen. Var lyhörd och hjälp till när det behövs en extra resurs.

För att täcka de kostnader som uppstår i vår verksamhet så behöver vi ta ut en avgift för att spela i Järla IF FK. Bland annat planhyror, domaravgifter, klubbhus och sportkontor, material och anmälningsavgifter.

Stiftelsen Dunross och hur du som supporter kan hjälpa till att skapa god stämning på och runt planen

Järla IF FK är samarbetspartner till Stiftelsen Dunross. Genom det har vi förbundit oss till att verka för en sund barn och ungdomsfotboll. Läs mer om det här.

Under fliken ”Vår verksamhet” hittar du också mycket mer information gällande den klädprofil som är i Järla IF FK, hur du anmäler ditt barn eller dig själv och mycket mer. Surfa gärna runt på hemsidan och informera dig om vår verksamhet, vem vi är och vad vi står för.

Är det information du inte hittar eller tycker är otydlig så skicka gärna ett mejl till kansli@jarlaif.se så kan vi återkoppla.

Utveckling – Glädje – Engagemang - Bredd

Järlas Webshop