Att vara medlem i Järla IF FK

Medlemskap och deltagande

Genom att betala medlemsavgiften blir du medlem i Järla IF FK och dina uppgifter registreras i vårt verksamhetssystem. Som aktiv har du själv möjlighet att logga in för att kontrollera och ändra dina uppgifter.

Vi har som ändamål att bedriva idrottslig verksamhet omfattande träning, tävling, utbildning mm för våra spelare och ledare.  Genom att betala medlemsavgiften ställer du dig också bakom vår värdegrund och policys.

Behandling av personuppgifter (GDPR)

Samtliga personuppgifter behandlas på ett säkert sätt i enlighet med vår Integritetspolicy och GDPR.

Personuppgifterna används för att hantera medlemskap, ta emot anmälningar till och administrera aktiviteter, kontakta medlemmar och målsmän, debitera och bokföra avgifter och annan försäljning, ansöka om bidrag mm.

Genom att logga in på medlemskontot kan egna uppgifter uppdateras och utdrag kan göras. Oanvända konton raderas efter 12 månader och övrig information tas bort per automatik efter 7 år om dessa har varit kopplade till myndighetsutövning (t.ex. LOKstöd) eller bokföringslagen.